Followers

Monday, February 6, 2012

Tentang Perasaan Ku.....

 
Pertemuan kita tanpa dirancang
Pertemuan kita tanpa sengaja
Pertemuan kita hanya satu kebetulan....
Atau mungkinkah pertemuan kita sudah suratan...
 
Aku bersyukur dipertemukan
Aku bahagia mengenali mu
Aku gembira wujudnya persahabatan ini
Walaupun jauh di sudut hati....
Aku menangis....
Aku merintih...
 
Kita punya rasa yang sama
Kita punya cita rasa yang sama
Kita punya cara yang sama
Kita punya gerak hati yang sama
 
Kau dan aku
Seakan dicipta untuk hidup bersama
Namun aku Redha...
Kau dan aku tak mungkin
bersama melainkan hanya sebagai sahabat....
 
Perjalanan hidup mesti diteruskan
Pertemuan kita dulu adalah takdir-NYA
Kini secara kebetulan kita dipertemukan semula...
Semuanya atas kehendak-NYA
 
 Selamanya nama mu tetap di hatiku...
di tempat yang sangat istimewa di htiku...
 
###luahan rasa yang ikhlas dan tulus dari hati seorang insan bergelar  wanita###
 
 

1 comment:

Copyright@assha84